Studio australiano: “l’alcool aumenta i rischi di cancro” Австралийски изследване: "Алкохолът повишава риска от рак"

da www.ansa.it: www.ansa.it от:

“L’alcol è una delle cause più fermamente accertate di cancro, e bastano anche due bicchieri ’standard’ al giorno per aumentare in misura significativa i rischi di cancro al seno, all’intestino, alla gola e alla bocca. "Алкохолът е една от най-твърдо установени причини рак, а само две чаши" стандарт "за един ден значително увеличават риска от рак на гърдата, червата, гърлото и устата.

Lo afferma un rapporto dell’Istituto australiano per il cancro, una compilazione delle recenti ricerche internazionali sui tumori. В доклада пише един австралийски рак, компилация от последните международни изследвания на рака.

Il rapporto dal titolo eloquente “Alcol come causa del cancro”, conclude che il consumo di due bicchieri al giorno, pari a 20 grammi di alcol, aumenta del 75% il rischio di cancro alla bocca, del 40% di cancro al tratto aero-digestivo superiore, e nelle donne, aumenta del 22% il rischio di cancro al seno. В доклад, озаглавен красноречиво "Употребата на алкохол като причина за рак," заключава, че консумацията на две чаши на ден, равна на 20 грама на алкохол, 75% увеличава риска от рак на устата, 40% от рак тракт Aero -- горната част на храносмилателната и жени, 22% увеличава риска от рак на гърдата.

Quattro bicchieri al giorno aumentano nell’uomo il rischio di cancro all’intestino del 64%. Четири чаши на ден увеличаване на риска от рак на чревната от 64%. Il consumo più alto, di circa 8 bicchieri al giorno, accresce il rischio in ogni organo del 90%. Най-високата консумация на около 8 чаши дневно, увеличава риска от всеки орган на 90%.

“Questo rapporto presenta i risultati di una recensione sistematica della letteratura mondiale su alcol e cancro, e mostra chiaramente che il consumo di alcol, anche a livelli moderati, è associato con un rischio accresciuto di diverse forme di cancro”, ha detto il direttore dell’Istituto, Jim Bishop”. "Настоящият доклад представя резултатите от систематичен преглед на световната литература върху алкохола и рака, и показва ясно, че консумацията на алкохол, дори в умерени количества, е свързано с повишен риск от някои форми на рак", заяви директорът на "Институт, Джим Бишъп."

Lascia un commento Оставете коментар


Vi invitiamo gentilmente ad inserire gli indirizzi delle vostre homepage solo nel campo apposito, grazie! Моля въведете адресите на своите посетители само в специални, благодаря!



Passate a farci visita sul nostro MySpace (ristrutturato) oppure inseritevi nel nostro gruppo su Facebook , insomma fate voi! Ъпгрейд да ни посетите на нашия MySpace (стара), или inseritevi в нашата група за Facebook, след това правиш!

Tieni d'occhio anche lo spazio dedicato alle associazioni spazio dedicato alle associazioni , gli organizzatori delle feste e le associazioni potranno trovare uno spazio gratis per il loro sito, voi tutte le informazioni che cercate! Внимавайте също и пространството, посветена на асоциациите пространство посветени на асоциации, организатори на партии и сдружения, ще намерим свободно пространство за тяхното сайт, цялата информация, която имате нужда!

Sondaggio Шут


Come potremmo migliorare Rovato.org? Как бихме могли да подобрят Rovato.org?
  • Add an Answer Добави отговор
View Results Преглед на резултатите

Dall'Italia e dal mondo От Италия и по света

  • I pediatri: togliete ai vostri figli la TV almeno per un giorno В pediatricians: Вземете децата си на ТВ поне за един ден

    La SIP (Società Italiana di Pediatria) ha lanciato una curiosa campagna di sensibilizzazione. В SIP (италианското дружество по педиатрия) стартира необичайна общественото съзнание кампания. Stando ai medici specialisti che quotidianamente si occupano dei bambini italiani i genitori dovrebbero "togliere" ai propri pargoli la televisione almeno per un giorno. La proposta, volutamente provocatoria, non è indirizzata a risolvere nell'immediato ... Според медицинските специалисти, които ежедневно caregivers италиански родители трябва да "премахне" техни pargoli телевизията поне за един ден. Предложението, което дразни умишлено, то не е адресирано незабавно да разрешите ...