Notizie da Rovato, capitale della Franciacorta, provincia di Brescia Wiadomości z Rovato, stolicy Franciacorta, w prowincji Brescia Imparziali ma non indifferenti Imparziali ale nie obojętni
La discussione sul passaggio alla raccolta differenziata globale ha fatto discutere i rovatesi dividendoli in gruppi diversi da quelli che probabilmente rappresentano la loro “normale” corrente di pensiero. Debata w sprawie przejścia do oddzielnego czynił globalnej dyskusji rovatesi podziału na grupy inne niż te, które prawdopodobnie stanowią ich "normalne" obecne myśli.
Riproponiamo quindi attraverso un video alcune riflessioni che negli scorsi giorni abbiamo sentito di frequente, perchè se tutti possiamo concordare sul fatto che la continua produzione di rifiuti sia deleteria, ci possiamo (e dobbiamo) interrogare su quale sia il sistema migliore per raccoglierli o smaltirli o meglio ancora non generarli. Riproponiamo następnie poprzez wideo kilka myśli, że w ostatnich dniach Słyszeliśmy często, ponieważ gdy będziemy mogli wszyscy zgadzają się, że do dalszej produkcji odpadów jest szkodliwe, ale może (i powinna) na pytanie jaki jest najlepszy system do zbierania lub zbywania lub jeszcze lepiej ich nie generują.
Alcuni supportano infatti le scelte di Cogeme, altri protestano, noi non abbiamo una posizione ma ci piace riproporre alcune domande per portare i nostri lettori a farsi una propria idea in merito: Niektóre z faktu wspierania wyborów Cogeme, inni protestują, nie mamy stanowiska, ale chcemy powtórzyć kilka pytań do naszych czytelników do własnych myśli się o:
CHE FINE FANNO I RIFIUTI DOPO ESSERE STATI RACCOLTI?Koniec są odpadami Członkowskich po odbiorze?
CHE DIFFERENZA C’È TRA RICICLARE E RIUTILIZZARE? Że jest różnica między RICICLARE I RIUTILIZZARE?
Ti potrebbe interessare anche: Można również wpływać na:
42 Commenti to “Cogeme e raccolta differenziata globale: ecco l’esperienza di Paderno Franciacorta” 42 Komentarze do "globalnej i Cogeme kolekcja: jest to doświadczenie Paderno Franciacorta"
Prima di tutto dobbiamo chiederci: perché si fa la raccolta differenziata? Przede wszystkim musimy zapytać: dlaczego jest kolekcja?
1-Perché rispetto ai decenni scorsi stiamo producendo esorbitanti quantità di rifiuti e spesso non per colpa nostra. 1-Dlaczego w porównaniu do ostatnich dziesięcioleciach jesteśmy produkcji wysokich ilości odpadów i często przez nie z naszej winy.Le case produttrici dei prodotti di uso quotidiano continuano ad usare plastica, imballaggi, materiali misti non riciclabili di ogni genere. Producenci produktów codziennego użytku z tworzyw sztucznych do pakowania, nie zmieszane materiałów wszelkiego rodzaju.Questi rifiuti sono troppi e creano problemi. Odpady te są zbyt liczne i powodować problemy.
2-Perché non si sa dove metterli. 2-Dlaczego nie wiesz, gdzie je.Nelle discariche? W składowiska? Sono già un’infinità, creano inquinamento, deturpano il territorio, sono mal tollerate dalla gente, arricchiscono gli imprenditori del settore e come nel sud incrementano il business delle ecomafie. Są już nieskończoną, tworzenie zanieczyszczeń, deturpano terytorium, są źle tolerowane przez osoby, wzbogacić przedsiębiorców w tym sektorze, jak i na południu wzrost działalności ecomafia.
3-Perché non si sa dove metterli. 3-Dlaczego nie wiesz, gdzie je.Negli inceneritori? W spalarni? Gli inceneritori secondo studi recentemente pubblicati producono nano polveri PM2,5 altamente tumorali. Spalarnie drugim badaniu opublikowanym niedawno produkować nano pyłu PM2, 5 wysoce raka.Inquinano in maniera spropositata l’aria. Inquinano nieproporcjonalnie powietrza.Producono ceneri di scarto altamente tossiche e difficilmente smaltibili con costi altissimi. Wytwarzają one popiół odpadów toksycznych i bardzo trudne do smaltibili z wysokimi kosztami.Incentivano la produzione di rifiuti per far guadagnare, ricordo che gli inceneritori stanno in piedi solo con i contributi statali. Incentivano odpadów zarobić, Pamiętam, że spalarnie są stałe tylko z państwem.Inoltre studi scientifici dimostrano l’incremento di patologie tumorali del 20 per cento nelle zone limitrofe. Ponadto, badania naukowe wskazują na wzrost raka o 20 procent w pobliżu obszarów.
La soluzione è secondo me la seguente, niente discariche e niente inceneritori usiamo altri metodi che creano vantaggi per tutti e non solo per pochi. Rozwiązaniem jest w mojej opinii w następujących, nie składowisk i spalarni nic nam korzystać z innych metod, które tworzą korzyści dla wszystkich, a nie tylko dla nielicznych.Ma chissà perché il bene e la salute dei cittadini non la vuole nessuno…: Ale wie dlaczego którzy dobro i zdrowie obywateli nie chce nikomu…:
-raccolta differenziata porta a porta al 70%, va bene quella di co.ge.me ma non basta e va migliorata per vari aspetti che approfondirò. -- Zbieranie od drzwi do drzwi "do 70%, mieści się co.ge.me, ale nie wystarcza i musi ulec poprawie w niektórych aspektach, że approfondirò.Le materie prime sono una risorsa. Surowce są zasobu.
-Produrre meno rifiuti: prodotti sfusi, meno imballaggi, saper scegliere cosa si prende al supermercato. -- Aby wytwarzać mniej odpadów luzem, mniej opakowań, wiedząc, w jaki sposób wybrać to, co do podjęcia w supermarkecie.
-RIUTILIZZO. -- Ponownego wykorzystania.A modello dei Paesi del nord Europa, in cui si riporta al supermercato la bottiglia vuota e te la pagano ridandoti i soldi. Model z krajów północnych Europa, gdzie supermarket powrót do pustej butelki i płacą ridandoti pieniędzy.
-TMB trattamenti meccanico biologico a freddo che completano il riciclo, non inceneriscono, recuperano le materie prime a modello il Centro Riciclo Vedelago che è ben tollerato dalla gente. TMB-biologicznej obróbki mechanicznej na zimno, że pełny recykling, nie nagrywa, odzyskanie surowców do modelu Centrum recyklingu vedelago, że jest dobrze tolerowany przez ludzi.Più guadagni per tutti soprattutto la salute per i cittadini. Więcej korzyści dla wszystkich zwłaszcza dla zdrowia obywateli.La parte non riciclabile può essere trattata senza bruciarla con in impianti di bioessicazione. Do recyklingu nie mogą być traktowane bez bruciarla z roślin bioessicazione. (http://it.youtube.com/watchv=_8Exk25viow&feature=related)
A MIO PARERE, FARE LA RACCOLTA DIFFERENZIATA E POI BRUCIARE TUTTO QUANTO RECILANTO NEGLI INCENERITORI VANIFICANDO LA FATICA DEL RECICLO SOLO PER FAR GUADAGNARE LE MUNICIPALIZZATE è UN PRESA PER IL C..OA SCAPITO DEI CITTADINI! W mojej opinii należy dokonać zbiórki odpadów I wtedy wszystkie spalanie RECILANTO W INCENERITORI VANIFICANDO OF THE ZMĘCZENIA RECICLO TYLKO DO guadagnare jest komunalnych A podejmowania C.. OA szkodą dla OBYWATELI! Se ciò fosse vero invito ogni cittadino a protestare per le speculazioni a danno della propria salute Jeśli to było prawdziwe zaprosić każdego obywatela do protestu spekulacji ze szkodą dla ich zdrowia
La graziosa donna dell’intrvista abita in una cascina ()non in un condominio) ed ha appena ricevuto i bidoni della raccolta. The Pretty Woman dell'intrvista życia w gospodarstwach rolnych () nie jest w kondominium) i właśnie otrzymał zbierania pojemnikach.Quindi ha solamente mostrato entusiasmo. Więc nie tylko wykazały entuzjazmu.Ma mi chiedo se fra qualche mese, il parere sarà lo stesso… Sarebbe belle se lo staff di Rovato.org andasse a raccogliere qualche opinione!!! Ale zastanawiam się, jeżeli w ciągu kilku miesięcy, opinia będzie taka sama… Byłoby miło, jeżeli pracownik w Rovato.org udał się do niektórych opinii zbierać!Dai dai… Sarebbe un grande servizio!!! Od… Byłoby wielkim usługi!
credo che sarebbe un servizio ottimo ma perchè cogeme non offre stime e dati?? Myślę, że byłoby dobrze, ale ponieważ usługi cogeme nie dostarcza danych i szacunków?perchè non viene spiegato il meccanismo che porta a queste scelte? dlaczego nie wyjaśniono mechanizmu, który prowadzi do tych wyborów?quali sono le premesse? Jakie są warunki?
Non posso che confermare quanto detto da geko e bomba, se qualcuno non ci credesse posso cercare lo scontrino dei 35€ ( Mogę jedynie potwierdzić to, co zostało powiedziane przez geko i bomba, jeśli ktoś nie wierzył może sprawdzić swoją sprzedaż o 35 € () che mi hanno dato in un supermercato di Helsinki per aver riportato uno scatolone di bottiglie vuote. ), Którzy wystawili mnie w supermarkecie w Helsinkach za dany kartonie pustych butelek.
Per quanto riguarda la signora: si può fare tutto, basta trovare il tempo per farlo (e la signora W odniesieniu do lady: możesz robić wszystko, tylko znaleźć czas, aby to zrobić (a pani )
Ma l’incapacità di programmare strategie di mercato che vadano oltre il niente è una qualità irrinunciabile per Cogeme? Jednak niezdolność do planowania strategii marketingowych, które wykracza poza wszystko jest niezbędne dla jakości Cogeme?Poveri noi, caproni rincoglioniti che facciamo fatica a distinguere il buono dal cattivo, costretti a dar credito a panzanate dell’altro mondo, vendute (a caro prezzo) come verità assolute. Kiepski Bardzo nas to Caproni rincoglioniti trudne do odróżnienia dobra od zła, zmuszony do udzielenia kredytu panzanate na świat, sprzedawane (w wielkim kosztem) jako absolutną prawdę.Poveri noi. Słabe nas.
E’ arrivato il solito che si lamenta e appena c’è qualcuno che vuol migliorare qualcosa addosso anche a dire che non va bene. To "przyszedł zwykłych i skarży się, że jest ktoś którzy po prostu chcą poprawić coś w nim również powiedzieć, że nie jest dobre. Mi piacerebbe sapere il sig. Chciałbym wiedzieć, panTiziano cosa fa lui per l’ambiente in cui vive. Tiziano, co czyni go na środowisko, w którym on mieszka.O è il classico che usa la macchina per compiere tragitti anche di soli cento metri, butta tutto ciò che usa anche una sola volta perchè costa meno fatica ricomprarlo e così via. Albo jest to klasyczny, że korzysta z maszyny do podróży nawet tylko sto metrów, rzuca wszystko jeszcze raz, że używa, gdyż koszty mniejsze zmęczenie ricomprarlo i tak dalej. Per parlare bisognerebbe almeno informarsi e mi pare che lui come tanti altri non lo abbiano fatto. Aby mówić przynajmniej powinien nauczyć i myślę, że podobnie jak wiele innych jeszcze tego nie uczyniły. Non mi risulta che molti che scrivono qui sopra abbiano posto interrogativi al fine di informarsi quando Cogeme ha organizzato la visita al consorzio veneto che da tempo ha messo in atto questo nuovo modo di differenziare i rifiuti. Rozumiem, że wiele napisać którzy mają powyżej zadawać pytania, aby dowiedzieć się podczas wizyty Cogeme organizowane na weneckim konsorcjum tym czasie wprowadził tę nową drogę do odróżnienia odpadów.
beh quanto dice tiziano è condivisibile, ma il problema non è solo cogeme, sta a monte di cogeme ed è un problema su scala nazionale Cóż, co jest tiziano uncontroversial, ale problem jest nie tylko cogeme, w górę rzeki od cogeme i jest problemem w skali krajowej
Carissimo frengo. Drodzy frengo.Ti capisco. Rozumiemy.Ma capiscimi anche tu. Ale capiscimi.Ti sei mai chiesto quanto costa in termini di energia questa benedetta raccolta porta a porta a scatole cinesi? Czy kiedykolwiek zastanawialiście się co to w kategoriach kosztów energii błogosławiony ten zbiór od drzwi do drzwi "do Chiński polach?Quanta costa in risorse umane, in mezzi e carburante per andar su e giù a raccogliere spazzatura, in contenitori (di plastica) per la conservazione del rifiuto? Quanta wybrzeża zasobów ludzkich, środków i paliwa, aby przejść w górę iw dół do zbierania śmieci, pojemniki (plastikowe) dla zachowania odrzucenia?Quanto costa in termini di qualità della vita pensar di fare quella selezione richiesta all’utente? Ile kosztuje w zakresie jakości życia pensar aby monit, że wybór?Prova poi a chiederti dove va il rifiuto che così amabilmente hai raccolto nei contenitori di casa. Wypróbuj wtedy zapytać, gdzie ta odmowa tak przyjemnie, że masz gromadzone w pojemnikach w domu. Ci sono azioni che vale la pena di perseguire, altre che rendono meno di quello che consumano, e che allora vengono spacciate come imprescindibili per l’ambiente. Istnieją działania, które są warte realizujących, inne, które sprawiają, że mniej niż zużywają, a następnie spacciate są przekonujące dla środowiska.
acquistando dell’acqua si acquistano 2l di acqua e 20 grammi di rifiuti di plastica: QUESTO È IL PROBLEMA zakupu wody kupisz 2L wody i 20 gramów odpadów z tworzyw sztucznych: to jest ten problem
poi la plastica la bruciamo… che bello!! następnie nagrać… tworzyw sztucznych, że piękne!
ma gli euro a chi vanno? ale którzy do euro powinny być?
Sig. MrTiziano, sono d’accordo con lei sul principio. Tycjan, Zgadzam się z Tobą w zasadzie.Se il differenziamento fosse solo un costo senza alcun vantaggio per la società avrebbe mille ragioni. Jeśli zróżnicowanie było tylko koszt, bez żadnych korzyści dla społeczeństwa miałaby tysiąc powodów. Ma non fare nulla non è altrettanto corretto. Ale nic nie robi jest mniej poprawne.Produciamo troppi rifiuti. Produkujemy zbyt dużo odpadów.Con una tariffa che premia chi ne produce di meno e chi, a parità di quantità di rifiuto prodotto, differenzia maggiormente si incentiva un comportamento virtuoso. Z taryfowych, które nagradza tych którzy produkują mniej i te na równe ilości odpadów produktu odróżnia go bardziej zachęca do pozytywnego zachowania. Alcune “contro” che ho sentito da vari: Niektóre "przeciw" słyszałem z wielu: 1) Inutile togliere i cassonetti se poi vengono mantenuti attivi nei comuni vicini. 1) trzeba usunąć pola, jeżeli są one utrzymane w gminach ościennych.Risposta: il progetto mi risulta essere tale da portare a regime una decina di comuni della nostra zona a togliere i cassonetti dalla strada. Odpowiedź: Rozumiem, że projekt jest taki, aby wychować kilkunastu gminach w naszym obszarze, aby usunąć pojemniki z drogi.E altri comuni hanno chiesto di aggiungersi al progetto A inne gminy zwróciły się do dołączenia do projektu 2) I costi sono alti: su cosa si basa questa affermazione? 2) koszty są wysokie: na co basa tego oświadczenia?Qualcuno ha letto delle simulazioni di costo? Ktoś ma odczytać symulacje kosztów?Fatte da chi? Bez względu na to którzy?Quando? Kiedy? 3) Le abitudini dei cittadini sono sacre: chi l’ha detto? 3) nawyków obywateli są sacrum: którzy tak powiedział?i rifiuti sono un problema e come tale ognuno di noi deve obbligatoriamente dare il proprio contributo. odpadów jest problem i jak każdy z nas musi się do tego.Le abitudini di massa ci vengono imposte dalla televisione per tanti comportamenti assurdi e adesso ci stracciamo le vesti per una richiesta di civiltà? Nawyki masa nie są nakładane w telewizji o tyle absurdalne zachowania i teraz stracciamo w szaty dla wniosku o cywilizacji? Non mi pare il caso. Nie sądzę przypadku. Saluti. Pozdrowienia.
A me però sorge un problema… (come penso a molti…) e che mi piacerebbe che qualcuno mi spiegasse Dla mnie jednak jest problem… (jak sądzę wielu…) i chciałbym, aby ktoś mi wyjaśnić
Abito in un condominio di 12 famiglie diviso su 3 piani. Ja żyję w kondominium z 12 rodzin, które dzieli ponad 3 piętra.Io ho la fortuna di abitare al piano terra e aver solo 7/8 scalini da fare. Mam szczęście mieszkać na parterze i miał tylko 7 / 8 kroków do zrobienia.Nei piani superiori invece abitano anche delle persone anziane. W górnych pięter zamiast życia także osób starszych. Il mio dubbio è: come si può pretendere, soprattutto per gli anziani, di tenersi sul balcone questi cassonetti, specialmente quello verde dell’indifferenziato e dirgli di farsi 2 piani per portarlo in strada il giorno del ritiro? Moje pytanie brzmi: jak możemy oczekiwać, zwłaszcza dla osób starszych, na bieżąco balkon z tych pól, zwłaszcza zielone dell'indifferenziato i powiedz mu się 2 planuje podjąć na ulicach na dzień odstąpienia od umowy?
sting ha ragione, ma la cosa da capire è che non sono i dettagli organizzativi il problema ma la filosofia che ispira queste azioni sting ma rację, ale jest rzeczą, aby zrozumieć, że nie są one Szczegóły organizacyjne problem, ale za myślenie tych działań
a me risulta che i bidoni possano essere lasciati tranquillamente agli ingressi delle abitazioni anche esternamente, senza il pericolo che qualcuno ci butti dentro i propri rifiuti per pagare meno, grazie a un’apertura che si può fare solo con una tessera magnetica…. Rozumiem, że w pojemnikach można pozostawić bezpiecznie przy wejściach do domów także na zewnątrz, bez niebezpieczeństwa, że ktoś wyrzuci wewnątrz odpady płacić mniej, dzięki otwarcie, że można zrobić tylko z kartą magnetyczną….
Può essere aperto con il più sofisticato sistema di sicurezza ma non è quello il discorso. Może być otwierane z najbardziej zaawansowanych systemów bezpieczeństwa, ale nie ma mowy.Provo a pensare al mio caso, ed è una cosa che sarà comune anche ad altra gente… 12 Famiglie altre 12 del condominio accanto, che lasciano il proprio bidoncino fuori dal condomio, vuol dire che ci saranno 24 bidoncini sul bordo della strada… quanto pensi che durino??!! Staram się myśleć w moim przypadku, i że jest to coś wspólnego z innymi ludźmi… 12 Rodziny z dnia 12 kondominium drugiej strony, którzy opuszczają swoje bidoncino poza condomio oznacza, że nie będzie 24 bidoncini na skraju drogi, jak… Uważam, że ostatni!
La mia non vuole essere solo una polemica perchè in casa, fortunatamente, separiamo carta, vetro, plastica, lattine però ho un piccolo balcone e non posso tenere bidoncini ovunque Mój jest nie tylko kontrowersje, ponieważ w domu, na szczęście, mamy oddzielne papier, szkło, plastik, puszki, ale mam mały balkon i nie mogę zachować bidoncini wszędzie
legittime richieste ma a priori non sarei prevenuto, e mi pare che tu non lo sia visto che dichiari di fare già un differenziamento tra i rifiuti. uzasadnionych wniosków, ale wcześniej chciałbym nie można zapobiec, i myślę, że jest Ci którzy nie widzieli, twierdzi, już dokonać rozróżnienia pomiędzy odpadami.
le cose nuove, che non si conoscono, da sempre mettono un pò di ansia, paura. nowych rzeczy, które nie są znane, zawsze wprowadzają trochę lęk, strach.è così per il vicino di casa nuovo che non si conosce, per lo straniero, per le nuove tecnologie, per le energie rinnovabili, lo è anche per la raccolta porta a porta 100%. jest więc dla nowego sąsiada którzy nie wiedzą, dla obcego, nowych technologii, odnawialnych źródeł energii, jest również do zbierania od drzwi do 100%. Dopo 3 anni di rodaggio con l’eliminazione dei cassonetti di carta, vetro e plastica, ora è necessario fare un passo in avanti. Po 3 lat prowadzenia z usunięciem polach papieru, szkła i tworzyw sztucznych, konieczne jest obecnie podjąć krok naprzód.non è pensabile che non si vogliano discariche, inceneritori, sporco in casa, non si vuole niente. to nie chcą składowiska, spalarnie, brud w domu, nie chcę niczego.è finita l’era del consumusmo sfrenato senza ragione, è ora di passare ad un livello successivo. zakończony ery unbridled consumusmo bez powodu, nadszedł czas, aby przejść do następnego poziomu.Lo sforzo richiesto non è indifferente, ma se si vuole bene un pò al proprio paese, al proprio mondo è necessario fare qualcosa per invertire la tendenza. Wysiłek nie jest wymagane niewielkie, ale jeśli chcesz trochę dobrego do ich kraju, ich świat jest niezbędne, aby zrobić coś dla odwrócenia tendencji.Senza l’abolizione dei cassonetti non si poteva andare oltre lo scarno 30% attuale. Bez zniesienia pojemników nie może wykraczać poza surowy 30% dzisiaj.Ecco che con lodevole coraggio cogeme assieme ai comuni che ne fanno parte hanno iniziato un nuovo modo di raccolta. Więc z polecenia odwagę cogeme wraz z gminami, które rozpoczęły nowy sposób zbiórki.è inutile lamentarsi, fare previsioni di castofri casalinghe senza aver neppure provato. bezcelowe jest skarżą się, dokonać prognoz castofri gospodynie domowe bez nawet próbował. Per le case singole i bidoncini saranno personali e dovranno essere posizionati in strada per il ritiro. Do poszczególnych domów bidoncini są osobowych i musi być umieszczony na ulicy do usunięcia.Per i condomini saranno predisposti dei cassonetti più grandi che raccoglieranno i rifiuti di tutto il condominio. Dla condominiums zostaną rozmieszczone w większych pojemnikach, które zbierają odpady z całego kondominium.Per il differenziato no problem, per l’indifferenziato il cassonetto avrà predisposto un chip che leggerà gli svuotamenti di ogni condomino. W przypadku różnicy nie problem dla niesortowalne w pojemnikach będzie przygotowaliśmy chip, który będzie czytać okazyjnie opróżniania każdego posiadacza.i dati saranno poi scaricati al momento dello svuotamento. dane zostaną pobrane w trakcie likwidacji. in molti paesi europei funziona così, in danimarca lasciavo 1corona di cauzione per bottiglie di birra, coca e altre bibite che venivano poi riutilizzate. w wielu krajach europejskich oraz prace w lewo dania 1corona depozytu za butelki piwa, coca i inne napoje, które zostały następnie użyte ponownie.è un modo di fare che credo presto arriverà anche in italia. jest sposobem Wierzę, że wkrótce przybędą w Włochy.Prima di provare però non lasciamoci prendere dal panico. Zanim spróbujemy Ale niech nas nie będzie paniki.
Poche idee ma molto confuse. Kilka pomysłów, ale bardzo pomylić.Andiamo bene… Let's go dobrze… Chi amministra questo povero paese dovrebbe almeno avere la bontà di verificare quel che scrive. Kto zarządza tym biednym kraju powinien mieć co najmniej dobra, aby zweryfikować to, co on pisze. Non dovrei quindi lamentarmi prima di provare, dovrei supinamente accettare quanto dispensato e fare silenzio. Nie powinien następnie złożyć skargę najpierw udowodnić, należy przyjąć co supinamente zwolniony, a następnie cisza.Perchè oltre che ignorante sono pure insolente e irriguardoso di fronte a chi, con lodevole coraggio, si prodiga per me e il mondo intero. Dlaczego nie tylko w niewiedzy i buntownikami i lekceważących z przodu, z których, z polecenia odwagę, pomaga mi i cały świat. Se chi mi amministra mescola il rifiuto all’energia rinnovabile, il consumismo col consumusmo, il riciclo col riutilizzo forse è lecito preoccuparsi. Jeśli którzy zarządza Shuffling odmowy odnawialnych źródeł energii, z konsumpcjonizmu consumusmo, ponownego wykorzystania z recyklingu może można by się martwić. E infine chiedo: ma questi cazzo di rifiuti raccolti uno per uno, belli, sani e puliti Cogeme dove li porta? I wreszcie zapytać: kogut, ale tych odpadów zbieranych jeden po drugim, piękne, zdrowe i czyste Cogeme gdzie je?Li lucida e ci produce le banane? Li Lucid i produkcji bananów?Li sotterra nel bosco e ci raccoglie i porcini? Li podziemnych w lesie i zbieramy do porcini?Li mangia Mazinga-Zeta che poi ci caga i pacchetti di energia rinnovabile? Li spożywa Mazinger Zeta-caga a następnie pakiety z odnawialnych źródeł energii?
Solito eloquio strafottente di uno che aveva pure la pretesa di fare l’amministratore e alzava invece solo la manina a comando. Solito eloquio strafottente z których jeden miał również twierdząc do administratora i wzrosła tylko do strony.
ho riletto il mio intervento sign tiziano, ma non mi sembra così confusionario. I odczytana mojej wypowiedzi tiziano podpisania, ale nie wydaje się to mylące.Certo che se parte dal presupposto che questa iniziativa è sbagliata per forza tutti gli interventi di persone che non la pensano come lei la fanno inalberare. Oczywiście, jeśli pomysł, że inicjatywa ta jest błędna, aby życie wszystkich ludzi, którzy nie myśleć jak zrobić inalberare. l’indifferenziato non può che finire in discarica, il differenziato può riutilizzato sotto altre forme. w niezróżnicowanych może skończyć się jedynie na składowiska, różnica może ponownie wykorzystane w innych formach.Carta,vetro e ferro sappiamo già come funzioni, per l’umido e il secco si produrrà composter che si, sign tiziano, verrà utilizzato per consimare la terra per coltivare delle belle banane gialle a forma seiovale. Karty, szkła i żelaza, już wiedzą jak to działa, na mokrej i suchej produkcji composter, że znak tiziano, zostaną wykorzystane do consimare uprawiać ziemię piękne żółte seiovale w kształcie banana.Sign Tiziano, mi soprende la sua ristrettezza, ma come dicevo sopra, ogni cosa nuova mette paura, ansia, apprensione, per questo un pò la capisco. Zaloguj Tycjan, soprende jej wąskie, ale jak powiedziałem wyżej, wszystko stawia nowe strach, lęk, zatrzymania, a więc nieco ułatwić zrozumienie.Ma prendere per sbagliata una proposta solo perchè fatta dalla parte politica a lei non simpatica, mi sembra un discorso un pò retrogado. Ale podjęte w celu zły tylko dlatego, że wniosek złożony przez stronę polityki nie miły dla niej, wydaje mi trochę retrogado mowy. Con ciò ognuno è libero di pensare e agire come meglio vuole, ma non vorrei sentirmi dire da lei NO ALLA DISCARICA DI TRAVAGLIATO se poi non si fa quel che si può per ridurre i rifiuti da mandare in discarica stessa. Z tego, co każdy ma prawo myśleć i działać jak najlepsze życzenia, ale nie chcę, aby usłyszeć można powiedzieć NIE DO DISCARICA z Travagliato, jeśli nie staje się to, co możemy w celu zmniejszenia ilości odpadów, które należy wysłać na składowiska. Ebbene si Sgn. Dobrze jest sgn.Tiziano, questo è quella che pensa uno degli amministratori che legittimamente è stato eletto dai rovatesi. Tycjan, to jest jeden z dyrektorów uważa, że został legalnie wybrany przez rovatesi.
Ma perchè ogni volta che leggo un commento di Braghini mi sembra sempre di ascoltare l’omelia del sacerdote? Ale ponieważ za każdym razem, gdy czytam komentarz Braghini wydaje się zawsze wysłuchać homilii na kapłana?Saluti e baci… Pozdrowienia i pocałunki…
forse perchè vai in chiesa, ascolti il prete e quando esci ti dimentichi che ti ha predicato di amare il tuo prossimo, anche se non è della tua razza może dlatego wai w kościele, słuchają kapłana i podczas urlopu można zapominać, że głosił miłość do bliźniego swoje, nawet jeśli nie jest to swojego wyścigu
E’ perche´ non metti piu´ il piedino in chieda dalla prima comuniore, Punisher caro, e non ricordi come parlano i preti. I "dlaczego" nie znalazła bardziej "spacery we wnioskach z pierwszego comuniore, Punisher drogie, i nie pamiętam, jak mówią kapłani.
quella della imminente scomparsa dei cassonetti è proprio una prospettiva che ha del puzzolente;conseguenze immediate,il rifiorire di quella trista consuetudine di abbandonare qualsiasi immondizia dovunque ;poi ci verranno a raccontare che ai bordi di ogni fosso si posizionerà una telecamera per sorprendere eventuali immondi che arrivano di notte a scaricare di tutto ; bah! że o rychłym upadku z pól jest perspektywa, która puzzolente; natychmiastowe konsekwencje, rozkwit trista, że zwyczajowe pozostawić żadnych śmieci gdziekolwiek, a potem będziemy powiedzieć, że krawędzie każdego pozbyć się miejsce dla każdej kamery immondi zaskoczeniem, że przylatują w nocy do pobrania wszystkich; bah!
Lunedì 30 Giugno 2008 Poniedziałek, 30 czerwca 2008
GHEDI. Ghedi.Il porta a porta dà grandi risultati Drzwi do drzwi daje świetne wyniki Raccolta rifiuti: adesso il Comune aggiusta il tiro Zbiórka odpadów: teraz dostosować do fotografowania miasta Via ai tre passaggi settimanali per il recupero dell’«umido» Via trzech tygodniowych kroki w celu odnowienia "na mokro"
A Ghedi la nuova versione della raccolta porta a porta dei rifiuti riciclabili è partita con qualche disguido, e per rimediare il Comune ha introdotto delle novità. A Ghedi nowej wersji od drzwi do drzwi zbierania odpadów rozpoczęła się z pewnym zdarzeniem, w celu zaradzenia Gmina wprowadziła nowe.Così ora saranno tre le raccolte settimanali dell’«umido» decomponibile: oltre al lunedì e al giovedì, subito dopo le sei del mattino ci sarà un altro passaggio anche il sabato. Teraz będą trzy zbiory tygodnika "mokrej" decomponibile: oprócz poniedziałek i czwartek, krótko po godzina szósta rano w tym będzie kolejny krok w sobotę.Per ora in via sperimentale fino a settembre. Do godziny na zasadzie eksperymentu, aż do września. L’amministrazione ha così accolto le pressanti richieste dei cittadini, e ha voluto premiare il paese dati gli eccellenti risultati ottenuti. Administracja przyjęła naciskając wymagania obywateli, i chcieli wynagrodzić kraju ze względu na doskonałe wyniki uzyskane.Da maggio, lo ricordiamo, il porta a porta è stato esteso a tutto il territorio comunale con la separazione dell’umido dal secco. Od maja, pamiętam, od drzwi do drzwi "został przedłużony do całej gminy z separacji dell'umido z suchym.«Dopo solo un mese abbiamo registrato una crescita rilevante della differenziata, che raggiunge quasi le 200 tonnellate al mese pur non avendo potuto inserire tutti i dati della piattaforma ecologica», spiega soddisfatto l’assessore all’Ambiente Giancarlo Lang. "Gdy tylko jeden miesiąc, odnotował znaczny wzrost zróżnicowanych, która osiąga prawie 200 ton na miesiąc i choć nie mogliśmy wprowadzić wszystkie dane z platformy ekologiczne", mówi zadowolony Alderman Środowiska Giancarlo Lang. «Inoltre i rifiuti destinati allo smaltimento sono passati da 400 a 160 tonnellate: meno di quanto differenziato - aggiunge il sindaco Anna Giulia Guarneri -: vuol dire che la gestione dei rifiuti sta rendendo residuale lo smaltimento, con comportamenti più virtuali che prevengono la produzione dello scarto stesso». "W uzupełnieniu do unieszkodliwiania odpadów wzrosła z 400 do 160 ton mniej niż zróżnicowane - dodaje burmistrz Anna Julia GUARNERI - oznacza, że gospodarka odpadami jest uczynienie pozostały unieszkodliwiania, z więcej wirtualnych zachowań, które uniemożliwiają produkcję takie same różnice. " I costi di smaltimento finale in discarica e inceneritore sono stati così ridotti del 70%, e inoltre, sindaco e assessore segnalano il miglioramento del decoro e della pulizia generale, visto che non ci sono più i «fuori cassonetto» o gli abbandoni di materiali ingombranti. Koszt ostatecznego unieszkodliwiania w składowisk i spalarni zostały zmniejszone o 70%, a także burmistrz i Alderman zgłoszonych poprawy czystości i decorum ogólne, ponieważ nie ma więcej off-box lub zaniechanie ciężkich materiałów .«Questa importante ristrutturazione ha consentito di investire risorse nei servizi di igiene urbana che sono stati potenziati - affermano i due amministratori -: in breve, confrontando gli ultimi due mesi la raccolta della carta è per esempio passata da circa 53 tonnellate e mezzo a quasi 77, e il solo umido raccolto in maggio ha raggiunto quasi le 43 tonnellate. "To poważna restrukturyzacja pozwoliło nam na inwestycje w środki higieny miejskich usług, które zostały wzmocnione - mówią dwóch administratorów - w krótkim, porównując ostatnie dwa miesiące zbierania papieru na przykład wzrosła z około 53 ton i pół do prawie 77 , A tylko mokrych zbiorów w maju osiągnęła prawie 43 ton.M.MON. M. MON.
Tiziano,tutti questi commenti molto in linea e molto in coro dimostrano la confusione ideologica imperante su un problema serio e non da ora del tè ; purtroppo i bloggers dell’ora del tè sono giunti al punto di porsi il problema del riciclaggio di se stessi “per non inquinare”.Purtroppo per loro esiste una soglia oltre la quale esiste solo il rifiuto da distruggere in qualche modo ; e l’unica risposta razionale è il termodistruttore,meglio se produce energia. Tycjan, wszystkie te uwagi bardzo zgodne i wskazują, chór ideologicznych zamieszanie panujące na poważny problem, a nie przez godziny popołudniowe; niestety bloggers czas herbaty osiągnęły punkt prośbą problem recyklingu siebie " tak, aby nie zanieczyścić. "Niestety dla nich jest próg, powyżej którego istnieje tylko odmowa, które mają być zniszczone w jakiś sposób, a jedynie racjonalnej odpowiedzi jest termodistruttore, najlepiej wytwarza energię.
L. Braghini says: Con ciò ognuno è libero di pensare e agire come meglio vuole, ma non vorrei sentirmi dire da lei NO ALLA DISCARICA DI TRAVAGLIATO se poi non si fa quel che si può per ridurre i rifiuti da mandare in discarica stessa. Braghini mówi: że każdy ma prawo myśleć i działać jak najlepsze życzenia, ale nie chcę, aby usłyszeć można powiedzieć NIE DO DISCARICA z Travagliato, jeśli nie staje się to, co możemy w celu zmniejszenia ilości odpadów, które należy wysłać na składowiska.
Visto che il discorso scivola pure sulle discariche “locali” … che ne pensa lei della richiesta di discarica in itinere in località MACOGNA? Od mowy wsuwa i składowania odpadów "lokalnych"… którzy jej zdaniem wniosek o składowisko w rurociągu, w miejscach MACOGNA? (magari estendendo la domanda anche ad altri) (może rozszerzyć stosowanie innych)
è l’ennesima discarica che ci toccherà da vicino. jest składowisko innego jeszcze, że dotknie nas blisko.siamo oltre che tartassati. jesteśmy poza tym tartassati.Sul sito della regione di parla di Na terenie regionu mówi “discarica per rifiuti non pericolosi e relativo impianto di inertizzazione da realizzarsi in corrispondenza dell’ATE 14 in Comune di Cazzago San Martino - località Macogna” "Składowania odpadów dla odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne związanych z roślin, które mają być przeprowadzone w dell'ATE 14 w gminie Cazzago San Martino - miejscowości Macogna" inerti, nella zona nord di pedrocca. obojętnych w Północnej pedrocca.Quel buco creato e mai chiuso verrà utilizzato come dicarica di inerti. Ten otwór utworzone zostało zamknięte i nie będą wykorzystywane jako dicarica obojętnego.speriamo che il comitato di controllo delle discariche di cazzago lavori bene come ha fatto l’ultima commissione controllo di Rovato. Mamy nadzieję, że Komitet Monitorujący do składowania Cazzago pracy oraz jak to miało miejsce ostatnio komisji kontroli Rovato.
NON é una discarica di INERTI bensì di NON PERICOLOSI e la differenza è notevole ! NIE jest INERTI składowania, ale nie stanowił niebezpieczeństwa, a różnica jest niesamowita!
Cmq immagino nn si assisterà a nessun teatrino di raccolta firme, giri di valzer di trattori ecc ecc per questa discarica … My Cmq Ja tam nie będzie sobie wyobrazić teatr zbierania podpisów, walc rund ciągników itp. do tego składowiska…
“speriamo che il comitato di controllo lari bene …. "Mamy nadzieję, że komitet monitorujący Lari dobrze….ecc ec ” c itp. "
ma come, caro sig Braghini, questo allora vuol dire che date già per scontata l’autorizzazione della stessa? ale jak, Dear Mr Braghini, oznacza to, że terminy już przyznane uprawnienie do tego samego? ovviamente con buona pace dell’ambientalismo dilagante che impera in Franciacorta … che a quando ho capito allora per questa discarica NON muoverà foglia… oczywiście z dobrą pokoju dell'ambientalismo rampant, że zasada, że w Franciacorta… Zrozumiałem wtedy, gdy dla tego składowiska nie przenieść liści…
Non è che per caso allora … mumble mumble … ci sia sotto sotto qualche interesse di qualche municipalizzata di cui il comune è azionista? Nie jest szansa, że potem przez mumble mumble…… istnieje pewne zainteresowanie władz miejskich z których niektóre gminy jest akcjonariuszem?
Pregherei di informarsi prima di parlare. Należy poinformować pierwszy mówić.Le amministrazioni comunali coinvolte per competenza territoriale (Cazzago SM e Travagliato) e limitrofe (Rovato e Berlingo) stanno da tempo dialogando per trovare una soluzione che non sia quella dell’ennesima discarica in Franciacorta. W gminach uczestniczących w jurysdykcji terytorialnej (Cazzago PC i Travagliato) i sąsiednich (Rovato i Berlingo) są rozmowy na jakiś czas, aby znaleźć rozwiązanie inne niż składowanie na wysypiskach w Franciacorta jeszcze.A oggi sul tavolo c’è la domanda di discarica della DRR società proprietaria del “buco”. Do tej pory na stole nie ma zapotrzebowania na składowisko w DRR jest właścicielem "dziury".Questa è l’unica domanda che c’è in Regione, cioè nella sede ufficiale. To jest tylko pytanie, które w tym regionie, a mianowicie w siedzibie urzędowej. Il resto è aria fritta. Reszta jest gorące powietrze. Le soluzioni alternative ci sono senza l’ennesimo sfregio al territorio: basta non avere paura di proporle. Rozwiązania są bez kolejną sfregio na terytorium tylko nie bój się do przedstawienia swoich nazwisk.
Ringrazio Bergomi per le precisazioni sempre attente e puntuali. Dziękuję Bergomi szczegóły zawsze uważny i dokładny. Trovavo solo anacronistico leggere che già si parlava di “comitati di controllo” di una discarica NON ancora autorizzata… Trovavo tylko do odczytu anachroniczna już mówił o "komitety monitorujące" składowiska odpadów nie są jeszcze dopuszczone… quindi l’ipotesi che Cogeme possa avere un qualche interesse, diretto o indiretto, in quella discarica è, come lei conferma, solo aria fritta… almeno per ora. wówczas hipoteza, że Cogeme może mieć pewne zainteresowanie, bezpośrednie lub pośrednie, w tym odpadów, jak potwierdziła, tylko gorące powietrze… przynajmniej na razie.Staremo a vedere l’evolversi degli eventi. Będziemy patrz rozwoju wydarzeń.
- Ennio Italico Noviello, primo ricercatore del Cnr di Roma, ha dichiarato che Brescia avrebbe proposto di vendere il suo inceneritore (il più grande del mondo) alla Campania. -- Ennio Noviello Italico, pierwszy badacz CNR Rzym, powiedział, że Brescia zaproponowała, aby sprzedawać swoje spalarni (największy w świat) do Kampanii.“La proposta era di cederlo per 25 milioni di euro, meno di quanto serve per completare quello di Acerra. "Wniosek został sprzedać go za 25 mln euro mniej, niż potrzeba do zakończenia jednego z Acerra.Una proposta giustificata dal fatto che l’impianto sta inquinando l’intera Lombardia. Wniosek uzasadnione przez fakt, że zakład jest zanieczyszczających w całej Lombardii.A Brescia non c’é un solo allevamento di bovini che sia senza diossina. W Brescii, nie tylko bydło, które należy bez dioksyn.Quell’impianto ha vinto un premio. Quell'impianto wygrał nagrodę.Ma nel comitato scientifico di chi gli ha dato il premio c’é una delle aziende che ha fatto l’impianto. Ale w komitetu naukowego, którzy dali mu nagrody jest jednym z przedsiębiorstw, które złożyły roślin.Brescia è il punto più inquinato del mondo, basta guardare il satellite. Brescia jest najbardziej zanieczyszczonych w świat, wystarczy spojrzeć na satelitę.L’inceneritore di Brescia è capace di bruciare 750mila tonnellate all’anno, ma i disastri ambientali lì sono stati documentati, dimostrati e accertati sotto tutti i punti di vista. W spalarni Brescia jest zdolny do spalania 750mila ton rocznie, ale katastrofy naturalne nie zostały udokumentowane, poparte i potwierdzone zgodnie z wszystkich punktów widzenia.Perfino la Commissione Europea è intervenuta. Nawet Komisja Europejska interweniowała.E’ incredibile che qualcuno proponga quell’inceneritore come modello”. E "niesamowite, że ktoś proponuje quell'inceneritore jako model".
domani ore 10 rosa russo iervolino in vista all’inceneritore di Brescia, ore 9,30 presidio a favore dei napoletani: NON fate l’inceneritore!!! 10 godzin jutro różowy Rosyjski iervolino widok all'inceneritore Brescia, 9,30 godziny do prezydium Neapolitans: nie do spalarni!
Segnalo che nella giornata di ieri è partita la raccolta differenziata globale anche a Passirano. Wskaż, że wczoraj rozpoczęła gromadzenie także w globalnej Passirano. Sono curioso di conoscere i dati dopo il periodo di assestamento dovuto al cambiamento. Ja jestem ciekawy wobec znać danych po zakończeniu okresu korekty ze względu na zmianę. A Paderno FC sembrano essere buoni. A Paderno FC wydają się być dobre.
Anche a Berlino non ci sono i cassonetti per strada ed è una delle città più pulite ed ordinate che abbia mai visto. Nawet w Berlinie nie ma pojemnikach na ulicy i miasta, jest czystsze i bardziej uporządkowany jakie widziałem. E ci sono più condomini che a Rovato. A tam są bardziej condominiums że Rovato.Anche se tutte e due sono capitali. Choć wszystkie są dwie stolice.
io mi domando ma l’igiene che fine ha fatto? Ciekawe higieny, ale się stało? Gli assorbenti igenici ad esempio finiscono nei contenitori dell’indifferenziato che si deve tenere in casa un mese o due a seconda delle disposizioni ma vi rendete conto? W pochłaniający igenici na przykład aż w końcu dell'indifferenziato należy zabrać ze sobą do domu lub dwóch miesięcy w zależności od przepisów, ale można sobie?vi pare possibile? Nie wydaje się możliwe?e naturalmente anche la lettiera del gatto e glie scrementi del cane. i, oczywiście, ściółki z kotów i posiada scrementi psa. Tale immondizia genera odori disgustosi e attira insetti oltre a produrre germi e batteri e portare malattie. To generuje śmieci disgustosi i zapachów przyciąga owady, jak również produkcję i bakterie i zarazki przenoszą choroby. Questa è evoluzione secondo voi? Jest to druga ewolucja? Unica alternativa possibile? Jedyną możliwą alternatywą?pagare i ritiri aggiuntivi rispetto a quelli previsti non vi pare una bestemmia? wycofanie zapłacić dodatkowe do tych przewidzianych tam wydaje się być bluźnierstwem? e noi capo chino e ubbidire…. i głowę oddał pokłon i sluchajcie….poi tanto ci tocca bruciare i rifiuti di napoli dove nulla viene diviso… che siamo i buffoni della situazioni? naprawdę, że dotknie nas spalić odpadów Neapol, gdzie nic nie jest podzielony, że… jesteśmy buffoons sytuacji?come sempre del resto!! Jak zawsze z resztą!
ei risultati ottenuti riguardo l’indivisibile negli altri paesi mi fa solo sorridere secondo voi sono attendibili? i wyniki uzyskane na temat niepodzielne w innych krajach makes me smile ciągu zaledwie kilku sekund użytkownik są wiarygodne?ci credete? wierzymy?usate la testa ….!!!! użyj głowy… .!!!!ve lo spiego io perchè sono scesi perchè la gente non ha nessuna intenzione di sentire puzze in casa e all’igiene ci tiene per cui semplicemente butta questi tipi di immondizia nei cassonetti degli altri paesi nei quali infatti si registra un forte aumento della spazzatura ….. I wyjaśnia, dlaczego mam odrzucona, ponieważ ludzie nie mają żadnego zamiaru słuchać puzze higieny w domu i prowadzi nas więc po prostu wyrzuca tego typu pojemnikach na śmieci w innych krajach, gdzie w rzeczywistości znajduje się silny wzrost śmieci…. .che caso??? takim przypadku?
l’igiene è un diritto e non possono levarcela per fare i loro assurdi esperimenti. Higiena jest prawo i nie może levarcela do swoich eksperymentów absurdu. E non possono farci pagare di piu’ per avere una casa che vuole semplicemente essere pulita. To nie może nam zapłacić więcej "mieć dom, że po prostu chcą być czyste.
Rivoltiamoci in massa questa è l’unica cosa sensata da fare altrimenti una volta eliminati i cassonetti dei paesi limitrofi semplicemente butteremo l’immondizia in strada come a napoli bel risultato. Rivoltiamoci en masse jest to tylko sensowne rzeczy zrobić inaczej po usunięciu pól sąsiednich krajów po prostu butteremo na brud na ulicy jak Neapol dobry wynik.
La raccolta differenziata invece è un’altra cosa e l’ho sempre fatta ….. Kolekcja jest kolejną rzeczą Mam kiedykolwiek dokonane… ..quello che ci viene proposto ora è di tenerci una discarica in casa!!! co jest obecnie proponowane jest, aby składowisko odpadów w domu!E’ follia!!!!! E 'szaleństwo !!!!!
Possibile che non ve ne rendiate conto delle malattie che questo puo’ portare? Możliwe, że nie wie, że tej choroby nie może prowadzić?assurdo paghiamo per tenerci una discarica in casa e questo sarebbe un servizio???? absurd zapłacić, aby składowisko odpadów w domu i jest to usługa?
Lascia un commento Pozostaw komentarz
Vi invitiamo gentilmente ad inserire gli indirizzi delle vostre homepage solo nel campo apposito, grazie!Uprzejmie proszę o włączenie adresy domu tylko w tej dziedzinie, dzięki!
Tieni d'occhio anche lo spazio dedicato alle associazioni spazio dedicato alle associazioni , gli organizzatori delle feste e le associazioni potranno trovare uno spazio gratis per il loro sito, voi tutte le informazioni che cercate! Trzymaj oko również przestrzeń poświęcona stowarzyszenia przestrzeń dedykowana do stowarzyszeń, organizatorów imprez i stowarzyszenia będzie znaleźć wolne miejsce na ich miejscu, wszelkie informacje, których szukasz!
Riprendiamo un articolo uscito su "La Stampa" a cura di Raoul Chiesa,, consulente di Cybercrime presso la Human Trafficking and Emerging Crime Unit, unico italiano invitato al superblindato workshop ISOI di Tallin (Estonia) dove si è parlato di "guerre digitali" "L'allarme principale è rappresentato dal connubio tra hacking, criminalità organizzata e un nuovo modo di «fare la guerra». La ... My opublikowała artykuł na temat "La Stampa" Raoul przez Kościół, cyberprzestępczości konsultant w handel ludźmi i wyłaniających Crime Unit, tylko Włoski superblindato zaproszeni na warsztaty ISOI Tallin (Estonia), gdzie mówił o "cyfrowej wojny" Alarm jest reprezentowana przez połączenie hacking, przestępczości zorganizowanej i nowy sposób na "make wojny. ...
23 czerwiec 2008 na 11:30
Przede wszystkim musimy zapytać: dlaczego jest kolekcja?
1-Dlaczego w porównaniu do ostatnich dziesięcioleciach jesteśmy produkcji wysokich ilości odpadów i często przez nie z naszej winy. Producenci produktów codziennego użytku z tworzyw sztucznych do pakowania, nie zmieszane materiałów wszelkiego rodzaju. Odpady te są zbyt liczne i powodować problemy.
2-Dlaczego nie wiesz, gdzie je. W składowiska?
Są już nieskończoną, tworzenie zanieczyszczeń, deturpano terytorium, są źle tolerowane przez osoby, wzbogacić przedsiębiorców w tym sektorze, jak i na południu wzrost działalności ecomafia.
3-Dlaczego nie wiesz, gdzie je. W spalarni?
Spalarnie drugim badaniu opublikowanym niedawno produkować nano pyłu PM2, 5 wysoce raka. Inquinano nieproporcjonalnie powietrza. Wytwarzają one popiół odpadów toksycznych i bardzo trudne do smaltibili z wysokimi kosztami. Incentivano odpadów zarobić, Pamiętam, że spalarnie są stałe tylko z państwem. Ponadto, badania naukowe wskazują na wzrost raka o 20 procent w pobliżu obszarów.
23 czerwca 2008 w 11:31 am
Rozwiązaniem jest w mojej opinii w następujących, nie składowisk i spalarni nic nam korzystać z innych metod, które tworzą korzyści dla wszystkich, a nie tylko dla nielicznych. Ale wie dlaczego którzy dobro i zdrowie obywateli nie chce nikomu…:
-- Zbieranie od drzwi do drzwi "do 70%, mieści się co.ge.me, ale nie wystarcza i musi ulec poprawie w niektórych aspektach, że approfondirò. Surowce są zasobu.
-- Aby wytwarzać mniej odpadów luzem, mniej opakowań, wiedząc, w jaki sposób wybrać to, co do podjęcia w supermarkecie.
-- Ponownego wykorzystania. Model z krajów północnych Europa, gdzie supermarket powrót do pustej butelki i płacą ridandoti pieniędzy.
TMB-biologicznej obróbki mechanicznej na zimno, że pełny recykling, nie nagrywa, odzyskanie surowców do modelu Centrum recyklingu vedelago, że jest dobrze tolerowany przez ludzi. Więcej korzyści dla wszystkich zwłaszcza dla zdrowia obywateli. Do recyklingu nie mogą być traktowane bez bruciarla z roślin bioessicazione. (http://it.youtube.com/watchv=_8Exk25viow&feature=related)
W mojej opinii należy dokonać zbiórki odpadów I wtedy wszystkie spalanie RECILANTO W INCENERITORI VANIFICANDO OF THE ZMĘCZENIA RECICLO TYLKO DO guadagnare jest komunalnych A podejmowania C.. OA szkodą dla OBYWATELI!
Jeśli to było prawdziwe zaprosić każdego obywatela do protestu spekulacji ze szkodą dla ich zdrowia
23 czerwiec 2008 na 12:00
Sztokholm jest tak od lat, nic recyklingu odpadów niesortowalne ..!
23 czerwiec 2008 na 12:08 pm
The Pretty Woman dell'intrvista życia w gospodarstwach rolnych () nie jest w kondominium) i właśnie otrzymał zbierania pojemnikach. Więc nie tylko wykazały entuzjazmu. Ale zastanawiam się, jeżeli w ciągu kilku miesięcy, opinia będzie taka sama… Byłoby miło, jeżeli pracownik w Rovato.org udał się do niektórych opinii zbierać! Od… Byłoby wielkim usługi!
23 czerwiec 2008 na 12:23
Myślę, że byłoby dobrze, ale ponieważ usługi cogeme nie dostarcza danych i szacunków? dlaczego nie wyjaśniono mechanizmu, który prowadzi do tych wyborów? Jakie są warunki?
23 czerwiec 2008 na 12:27 pm
Mogę jedynie potwierdzić to, co zostało powiedziane przez geko i bomba, jeśli ktoś nie wierzył może sprawdzić swoją sprzedaż o 35 € (
), Którzy wystawili mnie w supermarkecie w Helsinkach za dany kartonie pustych butelek.
W odniesieniu do lady: możesz robić wszystko, tylko znaleźć czas, aby to zrobić (a pani
)
23 czerwiec 2008 na 12:35 pm
Jednak niezdolność do planowania strategii marketingowych, które wykracza poza wszystko jest niezbędne dla jakości Cogeme? Kiepski Bardzo nas to Caproni rincoglioniti trudne do odróżnienia dobra od zła, zmuszony do udzielenia kredytu panzanate na świat, sprzedawane (w wielkim kosztem) jako absolutną prawdę. Słabe nas.
23 czerwiec 2008 na 1:00 po południu
To "przyszedł zwykłych i skarży się, że jest ktoś którzy po prostu chcą poprawić coś w nim również powiedzieć, że nie jest dobre.
Chciałbym wiedzieć, pan Tiziano, co czyni go na środowisko, w którym on mieszka. Albo jest to klasyczny, że korzysta z maszyny do podróży nawet tylko sto metrów, rzuca wszystko jeszcze raz, że używa, gdyż koszty mniejsze zmęczenie ricomprarlo i tak dalej.
Aby mówić przynajmniej powinien nauczyć i myślę, że podobnie jak wiele innych jeszcze tego nie uczyniły.
Rozumiem, że wiele napisać którzy mają powyżej zadawać pytania, aby dowiedzieć się podczas wizyty Cogeme organizowane na weneckim konsorcjum tym czasie wprowadził tę nową drogę do odróżnienia odpadów.
23 czerwiec 2008 na 1:31 po południu
Cóż, co jest tiziano uncontroversial, ale problem jest nie tylko cogeme, w górę rzeki od cogeme i jest problemem w skali krajowej
23 czerwiec 2008 na 2:17 po południu
Drodzy frengo. Rozumiemy. Ale capiscimi. Czy kiedykolwiek zastanawialiście się co to w kategoriach kosztów energii błogosławiony ten zbiór od drzwi do drzwi "do Chiński polach? Quanta wybrzeża zasobów ludzkich, środków i paliwa, aby przejść w górę iw dół do zbierania śmieci, pojemniki (plastikowe) dla zachowania odrzucenia? Ile kosztuje w zakresie jakości życia pensar aby monit, że wybór? Wypróbuj wtedy zapytać, gdzie ta odmowa tak przyjemnie, że masz gromadzone w pojemnikach w domu.
Istnieją działania, które są warte realizujących, inne, które sprawiają, że mniej niż zużywają, a następnie spacciate są przekonujące dla środowiska.
23 czerwiec 2008 na 2:38 po południu
zakupu wody kupisz 2L wody i 20 gramów odpadów z tworzyw sztucznych: to jest ten problem
następnie nagrać… tworzyw sztucznych, że piękne!
ale którzy do euro powinny być?
23 czerwiec 2008 na 2:48 po południu
Mr Tycjan, Zgadzam się z Tobą w zasadzie. Jeśli zróżnicowanie było tylko koszt, bez żadnych korzyści dla społeczeństwa miałaby tysiąc powodów.
Ale nic nie robi jest mniej poprawne. Produkujemy zbyt dużo odpadów. Z taryfowych, które nagradza tych którzy produkują mniej i te na równe ilości odpadów produktu odróżnia go bardziej zachęca do pozytywnego zachowania.
Niektóre "przeciw" słyszałem z wielu:
1) trzeba usunąć pola, jeżeli są one utrzymane w gminach ościennych. Odpowiedź: Rozumiem, że projekt jest taki, aby wychować kilkunastu gminach w naszym obszarze, aby usunąć pojemniki z drogi. A inne gminy zwróciły się do dołączenia do projektu
2) koszty są wysokie: na co basa tego oświadczenia? Ktoś ma odczytać symulacje kosztów? Bez względu na to którzy? Kiedy?
3) nawyków obywateli są sacrum: którzy tak powiedział? odpadów jest problem i jak każdy z nas musi się do tego. Nawyki masa nie są nakładane w telewizji o tyle absurdalne zachowania i teraz stracciamo w szaty dla wniosku o cywilizacji?
Nie sądzę przypadku.
Pozdrowienia.
23 czerwiec 2008 na 3:10 po południu
Dla mnie jednak jest problem… (jak sądzę wielu…) i chciałbym, aby ktoś mi wyjaśnić
Ja żyję w kondominium z 12 rodzin, które dzieli ponad 3 piętra. Mam szczęście mieszkać na parterze i miał tylko 7 / 8 kroków do zrobienia. W górnych pięter zamiast życia także osób starszych.
Moje pytanie brzmi: jak możemy oczekiwać, zwłaszcza dla osób starszych, na bieżąco balkon z tych pól, zwłaszcza zielone dell'indifferenziato i powiedz mu się 2 planuje podjąć na ulicach na dzień odstąpienia od umowy?
23 czerwiec 2008 na 5:30 po południu
sting ma rację, ale jest rzeczą, aby zrozumieć, że nie są one Szczegóły organizacyjne problem, ale za myślenie tych działań
24 czerwiec 2008 na 5:49 am
Rozumiem, że w pojemnikach można pozostawić bezpiecznie przy wejściach do domów także na zewnątrz, bez niebezpieczeństwa, że ktoś wyrzuci wewnątrz odpady płacić mniej, dzięki otwarcie, że można zrobić tylko z kartą magnetyczną….
24 czerwiec 2008 na 1:21 po południu
@ Frengo
Może być otwierane z najbardziej zaawansowanych systemów bezpieczeństwa, ale nie ma mowy. Staram się myśleć w moim przypadku, i że jest to coś wspólnego z innymi ludźmi… 12 Rodziny z dnia 12 kondominium drugiej strony, którzy opuszczają swoje bidoncino poza condomio oznacza, że nie będzie 24 bidoncini na skraju drogi, jak… Uważam, że ostatni!
Mój jest nie tylko kontrowersje, ponieważ w domu, na szczęście, mamy oddzielne papier, szkło, plastik, puszki, ale mam mały balkon i nie mogę zachować bidoncini wszędzie
24 czerwiec 2008 na 1:34 po południu
uzasadnionych wniosków, ale wcześniej chciałbym nie można zapobiec, i myślę, że jest Ci którzy nie widzieli, twierdzi, już dokonać rozróżnienia pomiędzy odpadami.
24 czerwca 2008 przy 659: po południu
nowych rzeczy, które nie są znane, zawsze wprowadzają trochę lęk, strach. jest więc dla nowego sąsiada którzy nie wiedzą, dla obcego, nowych technologii, odnawialnych źródeł energii, jest również do zbierania od drzwi do 100%.
Po 3 lat prowadzenia z usunięciem polach papieru, szkła i tworzyw sztucznych, konieczne jest obecnie podjąć krok naprzód. to nie chcą składowiska, spalarnie, brud w domu, nie chcę niczego. zakończony ery unbridled consumusmo bez powodu, nadszedł czas, aby przejść do następnego poziomu. Wysiłek nie jest wymagane niewielkie, ale jeśli chcesz trochę dobrego do ich kraju, ich świat jest niezbędne, aby zrobić coś dla odwrócenia tendencji. Bez zniesienia pojemników nie może wykraczać poza surowy 30% dzisiaj. Więc z polecenia odwagę cogeme wraz z gminami, które rozpoczęły nowy sposób zbiórki. bezcelowe jest skarżą się, dokonać prognoz castofri gospodynie domowe bez nawet próbował.
Do poszczególnych domów bidoncini są osobowych i musi być umieszczony na ulicy do usunięcia. Dla condominiums zostaną rozmieszczone w większych pojemnikach, które zbierają odpady z całego kondominium. W przypadku różnicy nie problem dla niesortowalne w pojemnikach będzie przygotowaliśmy chip, który będzie czytać okazyjnie opróżniania każdego posiadacza. dane zostaną pobrane w trakcie likwidacji.
w wielu krajach europejskich oraz prace w lewo dania 1corona depozytu za butelki piwa, coca i inne napoje, które zostały następnie użyte ponownie. jest sposobem Wierzę, że wkrótce przybędą w Włochy. Zanim spróbujemy Ale niech nas nie będzie paniki.
25 czerwiec 2008 na 7:50 am
Kilka pomysłów, ale bardzo pomylić. Let's go dobrze…
Kto zarządza tym biednym kraju powinien mieć co najmniej dobra, aby zweryfikować to, co on pisze.
Nie powinien następnie złożyć skargę najpierw udowodnić, należy przyjąć co supinamente zwolniony, a następnie cisza. Dlaczego nie tylko w niewiedzy i buntownikami i lekceważących z przodu, z których, z polecenia odwagę, pomaga mi i cały świat.
Jeśli którzy zarządza Shuffling odmowy odnawialnych źródeł energii, z konsumpcjonizmu consumusmo, ponownego wykorzystania z recyklingu może można by się martwić.
I wreszcie zapytać: kogut, ale tych odpadów zbieranych jeden po drugim, piękne, zdrowe i czyste Cogeme gdzie je? Li Lucid i produkcji bananów? Li podziemnych w lesie i zbieramy do porcini? Li spożywa Mazinger Zeta-caga a następnie pakiety z odnawialnych źródeł energii?
25 czerwiec 2008 na 8:27 am
Solito eloquio strafottente z których jeden miał również twierdząc do administratora i wzrosła tylko do strony.
25 czerwiec 2008 na 8:45
I odczytana mojej wypowiedzi tiziano podpisania, ale nie wydaje się to mylące. Oczywiście, jeśli pomysł, że inicjatywa ta jest błędna, aby życie wszystkich ludzi, którzy nie myśleć jak zrobić inalberare.
w niezróżnicowanych może skończyć się jedynie na składowiska, różnica może ponownie wykorzystane w innych formach. Karty, szkła i żelaza, już wiedzą jak to działa, na mokrej i suchej produkcji composter, że znak tiziano, zostaną wykorzystane do consimare uprawiać ziemię piękne żółte seiovale w kształcie banana. Zaloguj Tycjan, soprende jej wąskie, ale jak powiedziałem wyżej, wszystko stawia nowe strach, lęk, zatrzymania, a więc nieco ułatwić zrozumienie. Ale podjęte w celu zły tylko dlatego, że wniosek złożony przez stronę polityki nie miły dla niej, wydaje mi trochę retrogado mowy.
Z tego, co każdy ma prawo myśleć i działać jak najlepsze życzenia, ale nie chcę, aby usłyszeć można powiedzieć NIE DO DISCARICA z Travagliato, jeśli nie staje się to, co możemy w celu zmniejszenia ilości odpadów, które należy wysłać na składowiska.
Dobrze jest sgn. Tycjan, to jest jeden z dyrektorów uważa, że został legalnie wybrany przez rovatesi.
25 czerwiec 2008 na 9:33 am
Ale ponieważ za każdym razem, gdy czytam komentarz Braghini wydaje się zawsze wysłuchać homilii na kapłana? Pozdrowienia i pocałunki…
25 czerwiec 2008 na 7:16 po południu
może dlatego wai w kościele, słuchają kapłana i podczas urlopu można zapominać, że głosił miłość do bliźniego swoje, nawet jeśli nie jest to swojego wyścigu
25 czerwiec 2008 na 7:21 po południu
I "dlaczego" nie znalazła bardziej "spacery we wnioskach z pierwszego comuniore, Punisher drogie, i nie pamiętam, jak mówią kapłani.

25 czerwca 2008 przy 726: po południu
ale nie! Twierdzi on, że chrześcijańskie korzenie, ome głową…
25 czerwca 2008 przy 1048: po południu
że o rychłym upadku z pól jest perspektywa, która puzzolente; natychmiastowe konsekwencje, rozkwit trista, że zwyczajowe pozostawić żadnych śmieci gdziekolwiek, a potem będziemy powiedzieć, że krawędzie każdego pozbyć się miejsce dla każdej kamery immondi zaskoczeniem, że przylatują w nocy do pobrania wszystkich; bah!
30 czerwiec 2008 na 10:15
Poniedziałek, 30 czerwca 2008
Ghedi. Drzwi do drzwi daje świetne wyniki
Zbiórka odpadów: teraz dostosować do fotografowania miasta
Via trzech tygodniowych kroki w celu odnowienia "na mokro"
A Ghedi nowej wersji od drzwi do drzwi zbierania odpadów rozpoczęła się z pewnym zdarzeniem, w celu zaradzenia Gmina wprowadziła nowe. Teraz będą trzy zbiory tygodnika "mokrej" decomponibile: oprócz poniedziałek i czwartek, krótko po godzina szósta rano w tym będzie kolejny krok w sobotę. Do godziny na zasadzie eksperymentu, aż do września.
Administracja przyjęła naciskając wymagania obywateli, i chcieli wynagrodzić kraju ze względu na doskonałe wyniki uzyskane. Od maja, pamiętam, od drzwi do drzwi "został przedłużony do całej gminy z separacji dell'umido z suchym. "Gdy tylko jeden miesiąc, odnotował znaczny wzrost zróżnicowanych, która osiąga prawie 200 ton na miesiąc i choć nie mogliśmy wprowadzić wszystkie dane z platformy ekologiczne", mówi zadowolony Alderman Środowiska Giancarlo Lang.
"W uzupełnieniu do unieszkodliwiania odpadów wzrosła z 400 do 160 ton mniej niż zróżnicowane - dodaje burmistrz Anna Julia GUARNERI - oznacza, że gospodarka odpadami jest uczynienie pozostały unieszkodliwiania, z więcej wirtualnych zachowań, które uniemożliwiają produkcję takie same różnice. "
Koszt ostatecznego unieszkodliwiania w składowisk i spalarni zostały zmniejszone o 70%, a także burmistrz i Alderman zgłoszonych poprawy czystości i decorum ogólne, ponieważ nie ma więcej off-box lub zaniechanie ciężkich materiałów . "To poważna restrukturyzacja pozwoliło nam na inwestycje w środki higieny miejskich usług, które zostały wzmocnione - mówią dwóch administratorów - w krótkim, porównując ostatnie dwa miesiące zbierania papieru na przykład wzrosła z około 53 ton i pół do prawie 77 , A tylko mokrych zbiorów w maju osiągnęła prawie 43 ton. M. MON.
30 czerwiec 2008 na 10:12 pm
Gdy coge wzywa ołtarz odpowiedzi: możesz zamówień!
30 czerwiec 2008 na 10:21 pm
Tycjan, wszystkie te uwagi bardzo zgodne i wskazują, chór ideologicznych zamieszanie panujące na poważny problem, a nie przez godziny popołudniowe; niestety bloggers czas herbaty osiągnęły punkt prośbą problem recyklingu siebie " tak, aby nie zanieczyścić. "Niestety dla nich jest próg, powyżej którego istnieje tylko odmowa, które mają być zniszczone w jakiś sposób, a jedynie racjonalnej odpowiedzi jest termodistruttore, najlepiej wytwarza energię.
1 lipca 2008 na 7:59 po południu
L. Braghini mówi: że każdy ma prawo myśleć i działać jak najlepsze życzenia, ale nie chcę, aby usłyszeć można powiedzieć NIE DO DISCARICA z Travagliato, jeśli nie staje się to, co możemy w celu zmniejszenia ilości odpadów, które należy wysłać na składowiska.
Od mowy wsuwa i składowania odpadów "lokalnych"… którzy jej zdaniem wniosek o składowisko w rurociągu, w miejscach MACOGNA?
(może rozszerzyć stosowanie innych)
1 lipca 2008 przy 826: po południu
cheè w macogna?
2 lipca 2008 na 6:53 am
jest składowisko innego jeszcze, że dotknie nas blisko. jesteśmy poza tym tartassati. Na terenie regionu mówi
"Składowania odpadów dla odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne związanych z roślin, które mają być przeprowadzone w dell'ATE 14 w gminie Cazzago San Martino - miejscowości Macogna"
obojętnych w Północnej pedrocca. Ten otwór utworzone zostało zamknięte i nie będą wykorzystywane jako dicarica obojętnego. Mamy nadzieję, że Komitet Monitorujący do składowania Cazzago pracy oraz jak to miało miejsce ostatnio komisji kontroli Rovato.
2 lipca 2008 w 3:01 pm
NIE jest INERTI składowania, ale nie stanowił niebezpieczeństwa, a różnica jest niesamowita!
My Cmq Ja tam nie będzie sobie wyobrazić teatr zbierania podpisów, walc rund ciągników itp. do tego składowiska…
Wygląd zawsze lumenów
2 lipca 2008 o 4:23 po południu
"Mamy nadzieję, że komitet monitorujący Lari dobrze…. c itp. "
ale jak, Dear Mr Braghini, oznacza to, że terminy już przyznane uprawnienie do tego samego?
oczywiście z dobrą pokoju dell'ambientalismo rampant, że zasada, że w Franciacorta… Zrozumiałem wtedy, gdy dla tego składowiska nie przenieść liści…
Nie jest szansa, że potem przez mumble mumble…… istnieje pewne zainteresowanie władz miejskich z których niektóre gminy jest akcjonariuszem?
2 lipca 2008 w 4:38 pm
składowiska spalarni składowisko składowisko spalarni…. zawsze tak
3 lipca 2008 na 6:16 am
Należy poinformować pierwszy mówić. W gminach uczestniczących w jurysdykcji terytorialnej (Cazzago PC i Travagliato) i sąsiednich (Rovato i Berlingo) są rozmowy na jakiś czas, aby znaleźć rozwiązanie inne niż składowanie na wysypiskach w Franciacorta jeszcze. Do tej pory na stole nie ma zapotrzebowania na składowisko w DRR jest właścicielem "dziury". To jest tylko pytanie, które w tym regionie, a mianowicie w siedzibie urzędowej.
Reszta jest gorące powietrze.
Rozwiązania są bez kolejną sfregio na terytorium tylko nie bój się do przedstawienia swoich nazwisk.
3 lipca 2008 przy 951: jestem
Dziękuję Bergomi szczegóły zawsze uważny i dokładny.
Trovavo tylko do odczytu anachroniczna już mówił o "komitety monitorujące" składowiska odpadów nie są jeszcze dopuszczone…
wówczas hipoteza, że Cogeme może mieć pewne zainteresowanie, bezpośrednie lub pośrednie, w tym odpadów, jak potwierdziła, tylko gorące powietrze… przynajmniej na razie. Będziemy patrz rozwoju wydarzeń.
3 lipca 2008 przy 953: jestem
-- Ennio Noviello Italico, pierwszy badacz CNR Rzym, powiedział, że Brescia zaproponowała, aby sprzedawać swoje spalarni (największy w świat) do Kampanii. "Wniosek został sprzedać go za 25 mln euro mniej, niż potrzeba do zakończenia jednego z Acerra. Wniosek uzasadnione przez fakt, że zakład jest zanieczyszczających w całej Lombardii. W Brescii, nie tylko bydło, które należy bez dioksyn. Quell'impianto wygrał nagrodę. Ale w komitetu naukowego, którzy dali mu nagrody jest jednym z przedsiębiorstw, które złożyły roślin. Brescia jest najbardziej zanieczyszczonych w świat, wystarczy spojrzeć na satelitę. W spalarni Brescia jest zdolny do spalania 750mila ton rocznie, ale katastrofy naturalne nie zostały udokumentowane, poparte i potwierdzone zgodnie z wszystkich punktów widzenia. Nawet Komisja Europejska interweniowała. E "niesamowite, że ktoś proponuje quell'inceneritore jako model".
3 lipca 2008 w 2:20 pm
10 godzin jutro różowy Rosyjski iervolino widok all'inceneritore Brescia, 9,30 godziny do prezydium Neapolitans: nie do spalarni!
29 lipca 2008 przy 954: jestem
Wskaż, że wczoraj rozpoczęła gromadzenie także w globalnej Passirano.
Ja jestem ciekawy wobec znać danych po zakończeniu okresu korekty ze względu na zmianę.
A Paderno FC wydają się być dobre.
29 lipca 2008 na 10:55
Nawet w Berlinie nie ma pojemnikach na ulicy i miasta, jest czystsze i bardziej uporządkowany jakie widziałem.
A tam są bardziej condominiums że Rovato. Choć wszystkie są dwie stolice.
7 sierpnia 2008 przy 824: jestem
Ciekawe higieny, ale się stało?
W pochłaniający igenici na przykład aż w końcu dell'indifferenziato należy zabrać ze sobą do domu lub dwóch miesięcy w zależności od przepisów, ale można sobie? Nie wydaje się możliwe? i, oczywiście, ściółki z kotów i posiada scrementi psa.
To generuje śmieci disgustosi i zapachów przyciąga owady, jak również produkcję i bakterie i zarazki przenoszą choroby.
Jest to druga ewolucja?
Jedyną możliwą alternatywą? wycofanie zapłacić dodatkowe do tych przewidzianych tam wydaje się być bluźnierstwem?
i głowę oddał pokłon i sluchajcie…. naprawdę, że dotknie nas spalić odpadów Neapol, gdzie nic nie jest podzielony, że… jesteśmy buffoons sytuacji? Jak zawsze z resztą!
i wyniki uzyskane na temat niepodzielne w innych krajach makes me smile ciągu zaledwie kilku sekund użytkownik są wiarygodne? wierzymy? użyj głowy… .!!!! I wyjaśnia, dlaczego mam odrzucona, ponieważ ludzie nie mają żadnego zamiaru słuchać puzze higieny w domu i prowadzi nas więc po prostu wyrzuca tego typu pojemnikach na śmieci w innych krajach, gdzie w rzeczywistości znajduje się silny wzrost śmieci…. . takim przypadku?
Higiena jest prawo i nie może levarcela do swoich eksperymentów absurdu.
To nie może nam zapłacić więcej "mieć dom, że po prostu chcą być czyste.
Rivoltiamoci en masse jest to tylko sensowne rzeczy zrobić inaczej po usunięciu pól sąsiednich krajów po prostu butteremo na brud na ulicy jak Neapol dobry wynik.
Kolekcja jest kolejną rzeczą Mam kiedykolwiek dokonane… .. co jest obecnie proponowane jest, aby składowisko odpadów w domu! E 'szaleństwo !!!!!
Możliwe, że nie wie, że tej choroby nie może prowadzić? absurd zapłacić, aby składowisko odpadów w domu i jest to usługa?